Επιστροφή σε Γενικής Παιδείας

Πληροφορική

Oι παρακάτω Γνωστικοί Άξονες καλύπτουν όλο το φάσµα του γενικού σκοπού του µαθήµατος της Πληροφορικής:

Γνωρίζω Τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή (Η/Υ) – Πρώτη Επαφή

Α. Κανόνες Στο Εργαστήριο Πληροφορικής Δραστηριότητα – Επιλέξτε με σωστό ή λάθος τις απαντήσεις, σύμφωνα με τους κανόνες που έχουμε στο εργαστήριο Πληροφορικής Β. Εισαγωγή στο υλικό του υπολογιστή Δραστηριότητα Στόχος: Ο μαθητής να αναγνωρίζει τα βασικά μέρη που απαρτίζουν έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή. – Πατήστε πάνω στην εικόνα για να ξεκινήσετε την δραστηριότητα. Οδηγίες: Πληκτρολογήστε …

Μαθαίνω Να Λειτουργώ Σωστά Τον Η/Υ

Α. Εργονομία Δραστηριότητα – Πατήστε το κουμπί εκκίνησης για να αλλάξει ο μαθητής στάση σώματος. Οδηγίες: Προσπαθήστε να τοποθετήσετε τον μαθητή ξανά στην αρχική του θέση μετακινώντας τα σημεία ελέγχου. Προσοχή!! Για να είστε σίγουροι ότι ο μαθητής έχει σωστή θέση εργασίας, θα πρέπει τα σημεία ελέγχου να γίνουν πράσινα. Καλή επιτυχία!! Β. Βασικές λειτουργίες …

Mαθαίνω Τη Χρήση Του Η/Υ – ∆ιερευνώ – Ανακαλύπτω – Εφαρµόζω

Υπό κατασκευή Α. Χειρισμός Λειτουργικού Συστήματος (Windows 10) Άνοιγμα, κλείσιμο και διάφορες λειτουργίες Βασικές λειτουργίες σε αρχεία και φακέλους Δημιουργία Μετονομασία Διαγραφή Αντιγραφή Αποκοπή Δημιουργία Φακέλου Μετονομασία Φακέλου Διαγραφή Φακέλου Αντιγραφή Αρχείου Αποκοπή Αρχείου Δραστηριότητα Ενέργειες σε αρχεία και φακέλους – εξάσκηση & επίδειξη Δ. Ασφάλεια Στο Διαδίκτυο Δραστηριότητα Στόχος: Ο μαθητής να είναι σε …

Μουσείο Πληροφορικής

To Μουσείο Πληροφορικής είναι μία εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας, από τον δικτυακό τόπο Φωτόδεντρο, η οποία προσομοιώνει ένα τρισδιάστατο εικονικό μουσείο με εκθέματα από την επιστήμη των υπολογιστών. Οι μαθητές καλούνται να πλοηγηθούν στον χώρο και να εξερευνήσουν τα εκθέματα/αντικείμενα που υπάρχουν σε πέντε δωμάτια: 1) Υπολογιστικές μηχανές της αρχαιότητας.  2) Το εσωτερικό του υπολογιστή.  3) Μονάδες εισόδου.  4) Μονάδες εξόδου. …